tentaresultat, shopping och dagens=)

hej,
idag var det skola som gällde... :) vi gick igenom sjukdomarna och sen satt vi kvar och pluggade lite efteråt.. min pluggdag idag gick inte så bra,. jag va helt sjukt trött å satt å nickade i soffan så tänkte vila en stund, så la mig vid fyra och vaknade halv 6.. :S icke bra..

en dagens:


allt från hm,
kjol och strumpbyxor från tjejavdelningen och tröjan är viktors från herravdelningen:)

shopping:

hittade en pälsjacka på cubus på rean=) love it.. :)

gjorde även naglarna på nadis salong igår, fick det i julklapp av min underbara viktor=)
inte så bra bild dock.. fick thomas sabo armbandet av mamma och pappa i julklapp med:)


nu ska jag plugga lite sen när viktor kommer hem blir det sparrissoppa med varma mackor med ost på=)

ha en mysig kväll puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)