härligt väder

hej, idag tog jag å Miller en rejäl sovmorgon=) jag kunde inte somna igår så kom isäng typ vid 03.. :S och då sov man ju desto längre nu idag, så gick väl upp runt halv ett tror jag, viktor å jag åt en god frukost och kollade på herrarnas längdstafett.. jag konstaterade än en gång att jag hatar Petter Northug som är så jäkla osportslig... fy för honom..

för två helger sedan var jag hemma, då åkte vi ut till stugan och tog en härlig promenad med hundarna.. här kommer lite bilder från det=)
ha en mysig dag puss å kram





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)