Hundpromenad

Hej hej..
Idag har vi städat här hemma.. rensat avlopp och lampan i köket har kommit upp..
vi åkte ut till lyckeby till vetrinären för att försöka oss på en hundpromenad.. Det gick utmärkt... Miller skällde på alla hundar och människor till att börja med,. men efter ett tag gick det bättre han gick bakom två shäferhundar och hade två småhundar i rumpan och han gick jättefint och tyst.. skönt att det äntligen börjar gå åt rätt håll.. nu ska vi bara fortsätta att öva och öva och öva och ta oss iväg på dessa hundpromenader eftersom det gick så bra=)
Nu sitter jag å Miller här i soffan och tar igen oss.. Viktor är å tränar och snart ska vi fixa till lite mat tills viktor kommer hem..

ha en mysig kväll puss å kram

rösta på mig i tävlingen:)


Kommentarer
Miriam

Jamen äsch ändå att det var en annan bild. :P

Jag tror nog du kan vinna med den där, den var ju huur snygg som helst ;)

hördu, när är du påväg på en roadtrip till Finland? :D ha det bäst! kraam

2011-03-31 @ 18:32:59
URL: http://dancewithrythm.blogg.se/
Miriam

haha, jaadu - ja har int heller nån bil :) men jag är ju lite nu som då till Sverige, så nog skulle det vara roligt att pricka in en sväng via Karlskrona...måste se :)

2011-03-31 @ 20:13:40
URL: http://dancewithrythm.blogg.se/
Erica

tack gullis! Den var lite för långsam men jäklars vad skön den var :D Hamnar nog på playlisten direkt!

Har så svårt att hitta låtar med rätt tempo, men allt ska nog bli bättre än mitt förra solo som jag hade på Ålsta :p haha.

2011-04-06 @ 21:06:48
URL: http://bouncewithme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)