jag har klippt....

lugg! :D Vad tycks?
jag hade lugg för något år sedan och trivdes faktiskt i det men det är jobbigt att alltid behöva fixa till den! Eftersom jag har lockigt hår så blir den så ful om man inte plattar den! Men nu var jag ändå tvungen att klippa mig, mina toppar var såååå slitna... å då tänkte jag att en lugg skulle vara trevligt igen!
så vad tycker ni.. Blev det bra?? :)
otroligt skönt iaf att få bort allt slitet!!

Idag har jag kollat på 90210 typ halva season 1:P så bra!
Nu tänkte jag kolla in zaras hemsida,,. de går ju att beställa till sverige nu:D

här kommer lite bilder på frisyren=)





Lite konstiga miner men det får duga=)

puss å kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)