Musik

Hej, idag har jag varit i skolan igen, vi hade basgrupp pratade om olika vaccinationer.. därefter kollade vi när t6orna hade sina opponeringar på sina examensarbeten..det var lärorikt men ungefär som jag trodde att det skulle vara..
När jag kom hem mådde jag dåligt, va lite illamående, huvudvärk och trött å svag i kroppen så jag la mig i sängen å tänkte vila lite, låg å vilade å läste om vartannat från 12-17.30 så blev ett tag, men mådde inte så mkt bättre när jag gick upp:/ bara man inte går å blir sjuk nu när man ska ha praktik nästa vecka!!!!

satt å kollade på lite bloggar nyss, å ramlade in på en sida där det är några personer med egna gjorda låtar som tävlar om att bli signade.. så det är bara att gå in å gilla knappen under låten på den man tycker mest om.. här är mina favoriter..
gilla här för Björk & Toffe
gilla här för Dennis Camitz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)