shopping+dansshow

Hej.
idag har jag varit på genrep inför en mini-dansshow som vi hade innan vid 15,. anledningen till att det blev en minishow va att jag bara va med på en dans och sen tog de typ 5 min.. men vi ska ha en till mini-show ikväll vid nio med.. men det är roligt att få dansa på scen=)

Jag å viktor va nere på stan och gick en runda och fikade lite.. jag hittade en poncho och 2 par solbriller men fanns inte bild på dessa och orkar inte ta någon just nu... ni får se någon annan dag,.
men här är ponchon å ett par brillor iaf=)




Puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)