sjuklingar

hej hej, Nu är jag tillbaka igen!
det har varit riktiga sjuklingsveckor här hemma.. först viktor och sedan nu är Miller "sjuk"
han är nykastrerad sedan igår, så igår vid halv nio skulle vi lämna in honom hos vetrinären, vi åkte dit och bad om en sån noshållare som är som en munkorg..  men vi fick inte på den, den satt en gång men satt för löst så han drog ju av den i ren panik.. :( stackarn, sedan gick det inte mer, han stretade emot med all kraft och högg å blev blå, så det fick gå utan den. Vi fick komma in och då blev det samma procedur där när de skulle prova med ett rep istället, men då tog hon assistenten Miller och verkligen höll fast honom, han fick panik och blev blåbärsblå i hela munnen och knallröd å hade utstående ögon, så hemskt att se honom så:/ men sen fick han komma hem med strut runt huvudet.. Nu går han runt här och slokar med svansen och försöker komma åt att slicka rent. Förhoppningsvis läker det ihop snabbt, och stygnen skulle ramla av sig själva så det blir nog bra.. han hade ju en testikel i ljumsken så det var bra att ta bort den då det annars kunde bli cancer och liknande!

Ikväll ska vi bara kolla på tv och mysa i soffan.. ha en trevlig kväll puss å kram

min lilla sjukling..






min lilla sötnos



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)