Släktkalas/Melodifestivalen/Spontanutgång

Hej hej:)
I några dagar nu har vi haft besök av viktors kompis hemifrån:) det var trevligt,
igår åkte vi alla tillbaka hem till Ljungby och där väntades det släktkalas för mig och viktor med min släkt. Å mitt kusinbarn hade blivit så stort och så söt=) Vi hade en trevlig stund på släktkalaset och det var roligt att träffa alla igen!

runt åtta åkte vi ut till viktors hemort ryssby och till hans kompisar för att ha melodifestivalenmys.. jag tyckte att det var bra låtar med, fast jag hade nicke borg som favorit, men det gjorde ingenting att saade vann, jag tyckte att hans låt oxå är sjukt bra, och den kan nog slå väldigt bra utomlands får man ju hoppas på!

Efter melodifestivalen så skulle jag åka hem med en tjej till ljungby igen men det blev att alla åkte in och det blev en trevlig spontanutgång på harrys=)

Nu: Blir det grillning med klyftpotatis, sallad, och bea och att bänka sig framför solsidan åter igen=)
Nog prata om mig haha.. vad ska ni hitta på?? hoppas ni har haft en trevlig helg..

Eric Saade - Popular




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)