Slappedag

Hej, idag åkte vi med våran packning och miller tillbaka till Karlskrona..
när vi kom fram tog vi en meny i en hamburgekiosk i centrum så gott..
sedan när vi kom in i lägenheten packade viktor om och åkte till jobbet, jag parkerade mig och miller i soffan och här har vi legat sen tre typ haha...
ikväll när viktor kommer hem blir det en god sallad med kyckling som kompensation för den feta hamburgemenyn innan idag haha.. :P
det blir topmodell, världens bästa hotell, superstylisten jonas, och något till kanske haha:P
ha en trevlig kväll puss å kram



Kommentarer
IssaTrönnblom

Hejsan!

Just nu har jag utlottning av bloggsvar på min blogg. Om du vill ha chansen att vinna det så är det bara att klicka in på den här länken: http://tronnblom.blogg.se/2011/march/utlottning-av-bloggsvar.html ;)

Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort den och låtsas om att du inte har sett den. Ha en bra dag :) ♥

2011-03-16 @ 19:55:44
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Laszlo Nagy

Hej!



Jag söker mi son Viktor Nagy som bodde i Ryssby med sin mor Emma Nagy.



Din pappa

2011-04-21 @ 11:13:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)