bildbomb på hur jag såg ut på inspelningen!

hej hej, va ett tag sen nu igen,. har haft fullt upp.. här kommer en bildbomb på endel bilder (egobilder) på mig på hur jag såg ut på inspelningen av dansvideon.. kunde ju inte ta bilder på plats eftersom jag inte hade någon bra kamera tyvärr men filmen kommer ju sen förhoppningsvis=)




fast dessa bilder är tagna efter 10timmars inspelning så kunde varit fräschare om man säger så! fick lite bråttom innan jag skulle dit så blev inga bilder då! :S

ha en trevlig kväll puss å kram


Kommentarer
Miriam

Alltså Malin, du har ju så sjuukt snygga bilder :D snygging, å ja ääälskar ditt hår (avundsjuk)haha ;)Kram <3

2011-05-23 @ 15:04:55
URL: http://dancewithrythm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)