Dance movie video shooting

hej hej.
ihelgen har jag jobbat fredag å lördag på akuten! det var lärorikt, ska jobba kommande helger oxå så att man kommer in i allt nu inför sommaren!

igår hade min danslärare och hans tjej en video-shoot som jag var med å dansade i,. kommer att bli grymt att se resultatet! filmade i 10 timmar och dansade i ca 6timmar.. så man är lagom mör i kroppen idag! Någon bild kommer senare på hur jag såg ut igår,,men hade inte tid att ta kort på själva inspelningen, å hade bara mobilen så var för mörkt för att det skulle blivit bra ändå:/ men ni får kanske se slutresultatet senare om jag får lov att lägga upp den!! nu ska jag ta å lägga mig med datorn i knät å kolla på 90210 nu..

solen och värmen är tillbaka igen=) jippie!! haha skönt,.

puss å kram


den här outfiten hade jag iaf på inspelningen! Ni får se sminket å håret senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)