hör och häpna..

igår satt jag vid datorn hela dagen med min projektplan.. så segt.. men kom en bit på vägen. ska snart koppla in mig igen och skriva vidare.. :/

fick en stund över på kvällen igår och tänkte ge mig ut på en powerwalk.. men så blev det inte.. hör och häpna jag sprang halva rundan.. :o
Det har aldrig hänt kan jag säga att jag Malin har börjat springa en runda frivilligt, för det första
  1. jag tycker att det är sjukt tråkigt att springa
  2. Jag har ansträngningsastma så brukar inte få luft när jag springer
  3. Det är så jobbigt haha :P
Men jag fick något fnatt igår och började springa och det gick faktiskt riktigt bra, jag fick luft, det gick lätt att springa, det var helt okej.. tappade sen motivationen lite när musiken dog ut i öronen pga att mobilen hängde sig och därför gick jag sista biten.. Men jag är så stolt över mig själv haha
fast det var bara 1.5-2km men ändå :D duktig jag är va? haha

Nu projektplan:/
ha en trevlig dag puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)