love love love

Hej,.
jag måste bara säga I love my hair, I love my hair, and I LOVE MY HAIR=)
ända sedan jag var å klippte mig hemma för två månader sedan eller något sådant nu,. så har jag tänkt nästan varenda dag hur nöjd jag verkligen blev med håret och frisyren:) underbart att känna så när man varit hos frissan:)
så ett stort stort TACK!! till Sandra på Bei capelli en helt underbart duktig frisör! Har alltid blivit nöjd när jag varit där och hon gjorde även min underbara balfrisyr=)





puss å kram


Kommentarer
Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

fin blogg :)

2011-05-04 @ 20:08:32
URL: http://fukami.blogg.se/
Lina

Åh, fin frisyr! Lite sent, men ändå hehe. Du passar så bra i lugg! Kraam

2011-05-13 @ 13:18:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)