Miller och Viktor på tåget hem!

hejhej
idag har jag seminarie:/ så segt, när jag sen kommer hem ska jag plugga vidare och skriva på min projektplan, vilket är ännu segare! jag vill bara att tiden ska gå nu så att vi får lite "sommarlov" iofs får man ju inget lov för man ska ju jobba hela sommaren,. men det ska bli roligt iaf=)
fast jag å viktor å mate åker till ungern i en vecka efter att jag har slutat så lite semester blir det i alla fall =) å sen ska jag försöka få in en sistaminuten i slutet av sommaren innan jag börjar plugget sen igen! så att man kan slappna av och bara va å lugna ner sig någon vecka innan man ska köra på stenhårt med pluggandet igen!!

här är viktor å miller på tåget hem till ljungby i helgen=)
så söta så..


haha sådan husse sådan hund, eller va tycker ni? första bilden gladaoch nyfikna,. andra bilden måttligt uttråkade, sista bilden blundar dom båda två haha:)

slutar med en söt bild på Miller uppe på väskan:)


ha en härlig dag puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)