sol å värme var är ni??

Hej, idag har jag varit i skolan och vi fick reda på läkemedelsräkningstentan=) jag klarade den!! :D tjohoo=) haha
det blev allt ett glädjeskutt och ett litet tjut:) sjukt skönt att ha den färdig!
vi hade gruppdisskussion om projektplanen med, det gick bra och jag fick många värdefulla tips.. nu ska jag alldeles strax ta tag i alla mina uppgifter som behövsgöras innan helgen!
för i helgen blir det att jobba på akuten i ljungby igen!

Nu har man ju varit lite bortskämd med sol och värme så nu när kylan kom tillbaka så saknar man ju solen och värmen mer än någonsin.!
såhär var jag klädd inför en påsklunch ute hos svärmor och viktors familj:)
härligt med sommarkläder


vi åt fylld kalkon,. det var riktigt gott faktiskt..
ha en mysig dag, nu ska jag skriva projektplan..
puss å kram på er!


Kommentarer
Anonym

Hej!



Jag går i omvårdnadsprogrammet i andra året. Nästa år är mitt sista år på gymnasiet. Efter gymnasiet tänker jag plugga vidare till sjuksköterska. 

Jag undrar, vad säger du, vad skulle du säga att skillnaden mellan högskola och gymnasie? Typ är det jätte jätte mycket svårare?

För i högskola så pluggar man väl en kurs i taget men i gymnasiet flera kurser samtidigt. Gör det det mindre stressigare i högskola eller?

Är det sant att man i högskolan brukar ha prov på typ flera stora böcker?

Är det jätte svårt? Jag pluggar bra i gymnasiet och har vg, mvg i betyg. Men jag pluggar mycket. Tror du att jag kommer kunna klara av sjuksköterskaprogrammet?

2011-05-07 @ 20:43:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)