bakning

Hej hej
Igår hade jag planerat att baka en god kaka:P
Men det blev ingen god kaka för när jag öppnade sockret så låg där två stycken sånna mjölbaggar där.. blää!! Så jag började kolla runt lite och det visade sig att de fanns i x-antal öppnade förpackningar i mitt skafferi.. hur hade de kommit dit?? Å de fanns till och med i kartongerna med muffinsformar.. så jag slängde alltså allting som var öppnat i skafferiet och som inte hade haft klämma på sig.. så slängde kanske 300-400kr.. :/ så tråkigt men man vill ju inte riskera att äta baggar heller.. fy va äckligt...
Idag åker jag hem till Ljungby med Miller.. jag ska jobba ikväll och imon på dagen sen drar jag å mamma till husebys julmarknar på kvällen=) så himla mysigt... älskar den julmarknaden.. !!! :)
Puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)