Dagens

Hej hej..
Här kommer en dagens från idag=)
såhär såg jag ut när jag åkte till skolan för föreläsning:
Skjorta: Kappahl
Skinnbyxor: H&M
Skor: Nelly
Fuskpäls: Lindex
Dock slutade dagen för mina byxor såhär.. :(
Tycker det är dåligt att inte ett par byxor håller mer än 3 gånger.. dom är till och med en storlek för stora för mig så va inte direkt som att de satt för tajt å för att det var för att de va för små, för då kan de ju spricka men nu va de till och med lite för stora.. Jag böjde mig ner för att ta på Millers koppel och då sprack allt.. :S så nu är det jag som kommer gå tillbaka till H&M och klaga.. förhoppningsvis går det få tillbaka pengar eller ett tillgodokvitto eller nått liknande annars är det dåligt..
puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)