Söndags spa

Hej hej
Idag tog jag en låång sovmorgon.. vaknade 13.30 :S oops..
jag å miller åkte hem till karlskrona och åt lite å så.. å efter ett tag så blev ja så sugen på ett bad.. så hoppade ner.. satte datorn på toaletten och kollade på en mass play-avsnitt som man missat förra veckan,, tog ett glas rött vin, la på en ansiktsmask och en hårinpackning och bara njöt..
Nu sitter jag i soffan med en kopp gott te som jag å mamma köpte på huseby julmarknad igår.. så gott.. glöggte=)
puss å kram
Masken från det helt naturliga märket REN.,.,. helt underbara produkter=) Finns på doc Morris och Nelly.se
Hårinpackningen köpte jag i ullared men den finns på bland annat rusta.. Den fungerar faktiskt väldigt bra för att vara en budjet vara=) superlent hår efter användning.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)