Träning

Hej hej..
Nu har jag suttit här i soffan en stund och kollat på bonde söker fru och ätit köttfärssoppa.. Men innan jag hamnade här så var jag jennie och esra på gymmet och körde ett pass.. Det var ett riktigt härligt pass faktiskt.. Jag körde axlar och bröst. Lyfte även lite med 20kg kettlebellsen för att öva greppstyrkan och gick med dom lite för att stärka mig inför bärtestet till ambulansen som jag verkligen har gett mig fasen på att jag ska klara av nästa gång.. !!
Nu ska jag å Miller ta sista rundan och sedan blir det att hoppa i säng! :)
nattinatti puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)