Träning

Hej hej..
Idag tog jag sovmorgon och låg å drog mig ett tag i sängen sååå skönt=)
Vid 13 mötte jag upp veronica och Madde på ett fik för att gå igenom alla sjukdomar vi har pluggat till för att se om man fortfarande kommer ihåg något.. men jag tycker att det gick ganska bra faktiskt.. :) skönt då jag efter farmakologigenomgången kände mig helt lost :S
Efter fikat blev det hårdträning på gymmet=) Blev ett riktigt skönt mage/rygg pass.. och körde även en stund på löpbandet som uppvärming.. Nu tänkte jag äta lite potatismos och korv och sedan ta ett varmt härligt bad=)
Ha en mysig kväll puss å kram
Rygg, hittade ingen bra bild på hur jag vill att det ska se ut på mig,,. men den här va i närheten.. fast lite för mkt..
Mage: Däremot vill jag ha en sådan mage.. fast känner att jag inte är så himlans långt ifrån där iaf=)


Kommentarer
Helena

Vilket fint hår du har

2011-11-23 @ 14:54:06
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)