Träning

Hej hej.
Idag tog jag sovmorgon=) gick upp å ringde till bland andra hyresvärden eftersom det va typ stopp i mitt avlopp i köket.. det blev översvämmning när jag diskade..
När det var fixat la jag å Miller oss i soffan för att kolla på dr. quinn=)
jag kände att det var dax för ett träningspass till så jag åkte till friskis å det blev ett biceps/triceps och handstyrkepass.. Det blev ett riktigt bra pass å jag är fortfarande sjukt trött i musklerna!!
Idag blev det:
Biceps:
Växlande hantelcurl X2 set
sittande hantelcurl
Hammercurl X2 set
Triceps:
Dips2 X2 set
Kabel Pushdowns
Underarmar/handstyrka:
stående handledscurl med hantlar
Körde även hantelshrugs som egentligen tränar trapsen men körde det med 20kg kettlebells i varje hand för att träna greppstyrkan och sedan gick jag en runda med dom.. gjorde det X2 set..
Sammanfattning: ett riktigt grymt å skönt pass=)
efter att ha ätit en sjukt god ceasar sallad med en grymt god hemmagjord ceasar dressing så tänkte jag nu gå och lägga mig å sova för att ja ska vara redo för en hemtentadag imorgon på waynes..
Godnatt på er.. puss å kram
(en i varje hand är riktigt tungt,. nästan hela min vikt som är 50)... ganska bra tycker jag=)
nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)