äckligt

hej hej..
en av de negativa sakerna med att bo i karlskrona är att de har så sjukt äckligt vatten.. ibland smakar det helt jordigt och metalligt å konstigt.. så jag är inte så bra kan man väl säga på att dricka vatten när jag bor här nere.. Å med tanke på att jag kommer från ljungby och min familj har stuga i hölminge som båda har väldigt fint vatten,. ljungby sveriges bästa och renaste vatten, taget från en rullstensås.. så jag är något bortskämd med klar, kallt och friskt gott vatten.. Nu är det konstig färg och smakar mysko..
Nyss när jag diskade konstaterade jag att idag var en av de sämre dagarna.. fy så äckligt säger jag bara när jag helt plötsligt ser en brun/gul färg komma ur kranen..
kolla själva... fy!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)