Bakning

Hej hej,
Idag tänkte jag att jag skulle cyklat å tränat men tji fick jag! Vaknade av att det ösregnade ute så jag beslöt mig för att snabbt krypa ner under täcket igen och sova bort hela dagen:P
Gick upp runt 12 nån gång å gick å la mig i soffan med ett täcke och kollade på film,. haha härlig dag va??
När jag senare tänkte vara lite duktig å hjälpa mamma å pappa med att göra kvällsmaten ja då blev det "pannkaka" av fläskpannkakan!! Blev nått konstigt så den fluffade nästan inte till sig, den fick ingen färg och såg mer ut som en omelett i konsistensen än en fläskpannkaka :S Men den va god iaf.,. å när jag va igång med att göra kvällsmat så försökte jag mig på att baka vaniljbullar men då jäste inte degen så fick göra om den med!! "suck" Men andra försöket gick bättre och det blev riktigt gott tillslut;P haha det var inte min matdag idag asså...

Nu ska jag ta å krypa i säng så godnatt på er!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)