Högskoleprovet/Halloween

Tjolahopp!!
Det har inte blivit så värst mkt bloggande nu tyvärr,. har ju varit i revinge å skrivit en massa på min hemtenta! Hoppas jag blir godkänd=) Sen åkte vi till Ryssby å firade viktors mamma Emma som fyllde år=) Å i fredags hade vi bastumys med mamma, pappa å Adam!! köpte mythos öl (som vi drack på Karpathos) och oliver å åt ungersk korv mumsigt=) Å igår skrev jag å Adam högskoleprovet, gick väl sådär.. å på kvällen var det halloweenfest här i Ryssby med hela härliga gänget!! :) Jag å Viktor var vampyrer,. får lägga upp en bild sen, har ingen just nu!! Idag ska vi åka hem till karlskrona igen=) myspys så det har hänt ganska mkt denna senaste veckan/helgen!

Ha en mysig söndag å njut av den extra timmen vi fick=) puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)