Im in love with my jacket

Hej hej..
Jag hittade en sån sjuk snygg päls på lindex för några månader sedan, men köpte den inte.. :/ jag gick å tänkte på den mkt länge, å den tog slut på hemsidan.. jag tänkte att den kommer nog in på hemsidan igen,. men den kom aldrig. Så jag mailade dom och frågade om den skulle komma in igen jag fick till svar: Nej den var väldigt populär men den kommer inte att komma in igen och det är nog stor risk att den är slut i butikerna med,. men om du hittar den i någon butik kostar det 50kr att flytta den till en butik nära dig.. jag tänkte då att det var kört..
Men hade en liten tanke att den kanske kanske kanske skulle finnas kvar på lindex på amiralen i karlskrona eftersom det är en ganska ny butik och alla åker inte dit ut för att handla eftersom det inte ligger i centrum.. Så jag chansade och åkte dit,.. å där hängde den:D JIHAAAA!!!! Så jag köpte alltså den:) hihi och visst är den sjukt snygg??
eller??
Lindex: 699:-
Fattar inte varför ja inte köpte den direkt istället=) Men nu har jag den..
Nu tillbaka till hemtentan!!
Puss puss


Kommentarer
iiiden med 3 i

nice:)

2011-10-23 @ 14:59:28
URL: http://iiiden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)