Nattuggla

 

Hej hej,.
Nu blir det ett sent inlägg igen... eller mkt tidigt om man ser från andra hållet.. problemet är att jag har vänt helt på mitt dygn och lyckas inte vända tillbaka det:/ segt.. aja..
Har varit å tränat idag med,. blev ett rygg/benpass som känns rejält i hela kroppen nu.. :) skönt
Börjar fundera mer och mer på om jag ska ta å boka in ett pass med en personligtränare/instruktör för att få en genomgång på hur man gör rätt i maskinerna och ett upplägg för ett pass som gör att jag kan träna för att få styrka i armarna, få uthållighet och allmänträning.. men mest för att klara lyftprovet på ambulansen.. blev så sjukt sur över att ja inte orkade... :( så nästa gång då jäkla ska jag orka att gå två gånger=) haha

I tisdags såg jag ut såhär i skolan..

Viktors Tigertröja, svarta leggings från only, skor från nelly.

natti natti=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)