Revinge

Hej hej
då var jag på plats i revinge hos viktor.. Resan gick bra nästan hela vägen till Lund.. stationen innan lund hoppade det på en massa hundar så Miller blev helt galen.. när jag precis började åka från karlskrona gick ena haken sönder på väskan men lyckades knyta ihop remmen så väskan gick att bära ändå men när vi hoppade av i Lund ja då gick väl den andra haken med sönder.. så blev något sur.. plus att det var en massa hundar där med så miller fortsatte att vara galen..
Vi skulle med bussen till södra sandby där viktor å en kompis skulle hämta upp oss,. jag kånkade bort den tunga väskan och en galen hund till busshållplatsen å va fanns inte där ?? jo en hund till.. å miller fortsatte att skälla.. :/
När bussen väl kom ja då va den helt överfull å vi va hur många som helst som skulle på den.. så jag fick trycka in mig en svintung väska en söndrig påse med viktors kudde å en hund in i den knökafulla bussen.. inte kul alls.. Vi stod upp packade som sillar i 20 min + att busschauffören hade satt på värmen så det var varmt som i en bastu på bussen.. Miller va iaf lugn nu å sista biten fick ja sitta.. GALEN RESA!!! Sen kom ja iaf fram å vi hade en mysig kväll med tacopaj=)
puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)