söndag igen

Hej,
idag var en seg dag som slutade mysigt.. Vaknade vid 11 när älsklingen ringde å väckte mig.. <3
jag gick upp och åt "frukost" med mamma som med knatade upp då, men därefter gick jag snabbt och la mig i sängen igen för att kolla på dr. Quinn=) bra:) Jag å mamma åkte iväg vid 15tiden för att rasta hundarna och handla satsumas som var billiigt på netto denna veckan=) gottigottgott! 
När vi rastade hundarna hittade mamma lite svamp så då åkte vi vidare för att leta mera och kom hem med några liter gulingar! Det blev en god söndagsmiddag med ugnsstekt fläskytterfile inlindad i bacon och kryddor med svampstuvning å klyftpotatis till=)

Nu sitter jag å mamsen med varsin dator i knät och kollar på tv samtidigt=) hihi

puss å kram ha en trevlig kväll!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)