Artiklar hit å c-uppsats dit

Hej hej..
Ja artiklar hit, c-uppsats dit å meningsbärande enheter, analys å en massa annat det är typ bara det jag har i huvudet just nu.. blir helt trött..
Jag har lyckats vända helt och hållet på dygnet oxå,. jag satt uppe till fyra inatt å skrev å analyserade artiklar.. Idag har jag skrivit in allt i uppsatsen å ska nu å imorgon ta ut alla meningsbärande enheter och förhoppningsvis kanske i helgen försöka mig på att börja skriva ner ett resultata, får se hur bra det går med meningarna..
Jag vill verkligen bara ha det här färdigt just nu!!

Nu tänker jag gå ut med min lille Miller som tycker att jag är dötråkig när jag bara sitter å läser å skriver hela dagarna, men i helgen kommer husse viktor hem så då får han någon att leka lite med iallafall=)

Hoppas alla ni har en mysig kväll
Puss å kram från mig å Miller.

 



Kommentarer
Melinda

Gud så söt liten sak! :)

2012-04-27 @ 14:17:21
URL: http://trettondemars.blogg.se/
Malin

ja han är min lilla älskling:)

2012-04-28 @ 13:42:35
My

Tack, jo det ä bra här med :)

Hoppas du har en fin helg!

2012-04-28 @ 22:30:21
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)