graaaahh

Hej.
asså jag dör på program å datorer ibland..
Fick ett officepaket av viktor på ett usb., å som jag fattade det så skulle det funka utan produktnykel, nu stod det helt plötsligt att jag bara hade fyra dagar kvar att använda.. :S Men tänkte att jag har ju ändå ett program på datorn som jag kan använda för det funkade innan, så jag tog bort det som jag helt plötsligt nu behövde produktnyckel till å nu funkar ingenting.. kan tydligen inte öppna något i det förra programmet längre, endast gå in på det å öppna sparade filer därifrån.. så visst det funkar att skriva men jag kan inte öppna några andra filer.. :S Så får prova imorgon och installera om det wordet från usbt å se om det kanske kan gå på nytt igen, men annars får jag snacka med it nissarna på skolan å se om de kan hjälpa mig å lägga det gamla programmet som startprogram för det är det jag inte lyckas med..

hoppas hoppas hoppas allt löser sig imorgon så jag kan vara lugn igen haha.. :P

ha det gott hörni, nu ska jag å Miller snart krypa till kojs.!

Puss å kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)