Löpar runda


Hej hej..
igår tog jag å Miller det ganska lugnt,.. vi somnade i soffan i några timmar.. oops!
Men sen när vi vaknade till så hade det slutat regna och var faktiskt ganska skönt väder ute så jag tog på mig löparkläderna och tog med mig Miller och runkeeper ut på en löparrunda.. å det är inte likt mig haha.. Jag å löpning går inte ihop.. jag hatar att springa och jag har ansträngningsastma som slår på särskillt när jag springer.. men jag laddade med medicin å tog med mig den som man kan ta om det blir tätt ändå.. men det gick bra=) Jag gick ut väldigt lätt å sprang typ bara 2 km men det är bra för att vara mig faktiskt.. men kände lite på andningen såfort jag kom till minsta lilla backe så dom får jag hålla mig undan så kanske jag med kan bli en löpstjärna som alla andra=)
Tänkte ta mig å Miller på en liten runda idag med men det får nog bli lite senare ikväll för nu blir det fokus på c-uppsats i några timmar=/ segt.. men snart är det över!

Jag va å fikade med cattis å leyla med, det var mysigt, vi gick igenom lite rutiner å sånt "viktigt att veta" till det praktiska provet med (bedside) som alla ska ha nu de kommande veckorna.. :S nervigt.. men det var trevligt med en fika å lite umgänge=)

Ha en mysig lördag alla Puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)