NKSE tenta

Hej hej..
idag var det dax för den hemska NKSE tentan.. det kändes väl sådär måste jag erkänna, kan hända att det blir en omtenta med det hoppas jag verkligen inte så jag håller tummarna=)

Nu ska jag käka lite falukorv med mos å sen blir det c-uppsats för hela slanten idag.. ska skriva om lite å greja till grupphandledningen på måndag..

Fyy asså, kan inte den här tiden bara flyga förbi å att allt är klart och godkänt så att jag kan börja jobba som sjuksköterska nu,. vågar inte ens tänka på vad som händer om man nu inte klarar sig.. pinsamt asså..
MEN!! Jag SKA SKA SKA klara mig och gå ut som nyexaminerad sjuksköterska i juni så det så!! Nu ska jag tänka positivt=)

Ha en härlig fredag för det ska jag försöka ha trots dåligt väder, trist tenta å trist c-uppsats haha:P men ikväll är det ju lets dance=) det är ju positivt iaf=)

Kram kram alla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)