Ny lägenhet

Hej hej..
Vi flyttar ju hemmåt igen efter att jag är färdig nu till sommaren å har väl tyckt det har varit lite trist att byta lägenhet eftersom jag trivs med planlösning och mysigheten i den här lägenheten.. men nu när vi har hittat den lägenheten vi har gjort och dessutom får den totalrenoverad så tycker jag faktiskt att det ska bli riktigt roligt och pirrigt att flytta till ny lägenhet..

Just nu bor vi i en tvåa å vi flyttar till en trea. vi får nyslipade parkettgolv i vardagsrum, hall å sovrum, nya tapeter i vardagsrum, extrarum och sovrum och helt nygjorda badrum och kök med nya rör å allt,. det var helt utblåst när vi va där å kollade så det var ju lite svårt att föreställa sig hur allt skulle bli men vi fick kolla en annan lägenhet som redan var färdig renoverad..
Men vi har iaf valt superfina tapeter och allt kommer att bli sååå snyggt=) ska bli så kul att få fixa iordning och göra sig hemmastadd i sin gamla hemstad igen!

Nu tänkte jag snart krypa till kojjs, har suttit å skrivit c-uppsats å kollat artiklar hela dagen idag med.. segt om nått!!

Puss å kram på er.!

Lite inredningsinpiration:
 :)















Bilderna lånade från Inredningsvaagen.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)