Sockersöt

Hej hej..
idag har jag lagt upp en massa på tradera
så gå in å kolla om ni vill=)
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1815655

Jag hittade den här sockertopps söta klänningen när jag satt å kollade efter en klänning till examen.. ibland kan man ju få drömma för den är ju lite väl saftig i priset på ca 2000 kr.. :S haha inte direkt passade till en student..
Men ni andra som är rika å sugna kanske kan ta en titt..

Kolla så fin=)








Hur söt? :)

Nu ska jag ta tag i mina artiklar..
Puss å kram på er!







Kommentarer
camilla

jättefin är den :D

2012-04-24 @ 22:55:24
URL: http://sexzita.blogg.se/
Malin

Ja den är helt underbar, hade man bara haft lite mera pengar så! =)

2012-04-24 @ 23:39:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)