Sommar eller vår?

Hej hej
Idag är det riktigt skitväder ute, duggregn, grått, trist å kallt..
Men häromdagen sken solen och en massa fina blommor och träd blommade, jag hittade till och med maskrosor och då går det väl ändå mot sommar eller??

igår å idag har inget gått som jag vill, som jag skrev igår så har mitt word börjat krångla och idag när jag skulle ha hjälp av it-nissarna ja då hade dom slutat för dagen, å när jag skulle koppla mitt skrivarkonto till skrivaren så fungerade inte det utan det tog sjukt lång tid till att få det att funka å sen när det tillslut gick ja då stängde ju bibblan så jag hann bara skriva ut tre artiklar av typ 10 men sånt är livet, får granska de jag har å sen får jag kolla över nätet på de andra, hoppas att it-nissarna kan hjälpa mig på måndag å att allt kommer på banan igen..
Ikväll är det letsdance och mitt huvud håller på å dunkar på som bara den! så det blir nog inte många knop gjorda mer idag! får köra på fullt ös medvetslös på c-uppsatsen imorgon istället!!

Puss å kram på er!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)