A day from hell..

Hej hej
Idag började dagen helt kaotiskt.. jag skulle låna jennies bil för att åka ner å lämna tillbaka filmen som vi hyrde igår.. Jag parkerade bilen på en 15min parkering, å när jag lämnat filmen å ska köra iväg så startar inte bilen!!!! gaaahh,.. vad gör jag nu då tänkte jag, verkligen just min vanliga tur, att när just jag kör hennes bil så händer det där.. :/ suck..
jag försöker få tag i jennie x-antal gånger utan lycka, Frågar hur många personer som helst om de har startkablar men ingen har det med sig i just den bilen.... jag ringer en kompis för att få jannes nummer eftersom han skriver c-uppsats med jennie så visste jag att de va på samma plats.. Får aldrig messet hon skickar med hans nummer,,. jag googlar å hittar hans nummer på hitta.se efter många om och men. Det slutar med att jag får åka buss tillbaka till marieberg, gå med nyckeln till jenni som har ringt en kompis som hade startkablar som kunde hjälpa henne att få i gång bilen eller bogsera bort den från parkeringen... SUCK!!!
Visar sig dock att det antagligen var startmotorn som va nått fel med så det va ju iaf ingenting som jag hade å göra med.. så det va ju skönt men kände ändå sån ångest för att det va jag som hade den när den slutade fungera! :/
Jag fick stressa som fasen sen för att hinna till praktiken i tid..
Väl på praktiken flöt det dock på bra och det blev en lugn kväll.. :)
Nu ska jag kolla revenge å sen sova!! imorgon blir det ett morgonpass på praktiken igen!!
Ha en härlig dag puss å kram på er=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)