dans

Hej hej..
jag sitter här å håller tummarna med stor spänning, jag har nämligen budat på två stycken tåspetsskor på tradera, de går iofs ut om några dagar så är ju ett tag kvar! Men jag hoppas innerligt att jag vinner något av paren,,
Då ska jag försöka lära mig att använda tåspets och försöka lära mig dansa med det oxå.. det hade varit så roligt. Jag har alltid velat det men har inte funnits något ställe som lär ut dans med tåspetsskor där jag har bott..
Fick precis reda på att min vän Robin ska jobba på akuten med mig i sommar så det ska bli superskojj=) jag höll tummarna för att han skulle få jobb å det blev det=) härligt,. nästa steg ambulansen för oss!! :)
Dansord igen=)
Ha en trevlig dag! Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)