Mittbedömning

Hej hej,
har haft praktik idag,. det var en ganska rörig dag men det gick bra,.
Jag hade min mittbedömning idag, det gick super.. fick bara positiv respons, att jag var duktig, seriös, gick att lita på, var positiv å trevlig hela tiden och väldigt noggrann å en massa mer.. så det var riktigt skönt att höra.. :)
så jag fortsätter i den takt jag kommit in i å tar åt mig allt å lär mig nytt hela tiden så ska jag nog lyckas bli en bra sjuksköterska tillslut=)
Nu ska jag ta mig lite kvällsmat å sen krypa isäng=)
Hoppas nu har haft en härlig dag puss å kram på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)