Solens värmande strålar

Hej hej! Idag Är jag ledig:) så jag tog sovmorgon, åt mannagrynsgröt med bär å mjölk:) mumsigt! Sen gick jag skönstavik rundan utmed havet, helt underbart i den värmande "vår" solen:) idag kan man faktiskt räkna som en vårdag! Men det kan ju snabbt växla om igen!! Blev glad å sen lite ledsen med för jag hittade en nyckelpiga å en nässelfjäril å då kände man verkligen vårkänslorna komma!! Men sen såg jag att fjärilen hade skadat sig å kunde inte flyga! :/ jag tyckte så synd om den men tänkte att den kanske bara hade flugit in i nått å förhoppningsvis hämtar sig å flyger iväg sen!! Fjärilar är så fina tycker jag:) nu sitter jag ute på balkongen med en filt runt mig å sitter på min underbara fårskinnsfäll! Såg att mamma hade lagt upp en bild på Facebook med en stol å fårskinnsfäll i solen å det såg så skönt ut så jag härmade efter henne:) kram kram på er alla:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)