Superhjältemaskerad

Hej hej..
Idag har vi varit ute på isen och fiskat men det blev inget napp,.. vi grillade korv och åkte lite spark och sedan när det blev alldeles för kallt så gick vi hem och la oss i spabadet istället.. det var riktigt skönt=)

Nu sitter jag i Ryssby hos viktors mamma,. de andra kollar på fotboll men ja tyckte inte det var så intressant, så jag intog datorplatsen istället.. :P

Ikväll blir det superhjältemaskerad hos chriffe.. men jag å viktor va inte så sugna på varken utklädnad eller fest så det får bli en snabbvisit bara för att hälsa på dom andra=)

Ha en härlig kväll kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)