Top model Sverige och Project runway!

Hej hej,,
Det har varit en vecka full av praktik.. jag har lärt mig mkt.. ge injektioner, sätta blod, vanliga dropp, ta prover, ringa olika saker, skriva in rätt i datorn och mkt mkt mera.. jag har en superbra handledare som det är fart och fläkt i som passar mig som inte tycker om att sitta stilla=)
Jag å Cattis å även jennie nått pass har varit väldigt duktiga nu i veckan.. vi har tränat en massa.. har sjukt ont i mina muskler idag så fick ta en vilodag, men det var välbehövligt, jag tog sovmorgon, sen har jag bara legat i sängen å kollat på olika serier.. Jag asade mig upp runt middagstid å tog mig ett härligt bad å uppdaterade mig på lite träningstips från fitness magasine..
Nu sitter jag i soffan istället å har precis tryckt i mig en kycklingsallad, kollar på topmodel sverige å nu börjar project runway.. så det blev alltså en riktig slappedag idag=)
Puss å kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)