Galet längesen!

Hej hej.. Det var helt sjukt längesen jag skrev här nu!! Jag å Miller har varit hemma i Ljungby å hjälpt till med flytten in i gamla stugan/ nya huset:) vi har ätit en massa god mat, druckit massa god dricka, träffat fina människor, festat på nyår, å badat spabadet utomhus:) nu är vi tillbaka i Karlskrona å det är dags att hårdköra plugget inför akuttentan nästa vecka!! Vi passar även på att mysa med Viktor nu när han är hemma innan han åker iväg å börjar i revinge igen! Imorgon blir det klassfest med härliga människor!! Men först en runda på stan med min älskling! Ha det bra kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)