PWO

Hej hej..
idag har jag varit på praktiken.. det va lite segt idag, hände inte så mkt.. men nu ikväll så var jag iväg å tränade med jennie å Cattis å det va riktigt bra pass faktiskt.. Jag körde på axlar, mage å handstyrka.. rikigt nice=)
Jag provade min nya PWO med, (pre work out) den smakade gott fast lite konstgjort.. Men den funkade verkligen helt super,.!! Jag blev helt speedad haha.. kände hur pulsen gick upp, jag blev piggare å fick sjukt lust att bara röjja loss inne på en danssal i några timmar.. men jag fick istället ta ut min energi på löpbandet och på vikterna vilket oxå gick väldigt bra=) så fick verkligen ut något av att använda den innan träningen eftersom jag brukar vara riktigt seg när jag ska ta mig till träningen och hitta kraften att anstränga mig,. nu behövde jag inte leta länge då kraften kom direkt efter jag druckit en drink med Animus PWO!... Prova den om ni ska prova någon=)
Nu ska jag ta å äta å sen ta ett bad.. :) Ha en trevlig kväll kram kram
Den här är det och jag beställde med skogsbärs smak! Fick en snygg mössa till med haha=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)