S-hlr

hej hej..
idag drog praktiken igång,, vi hade introduktion och fick en massa info, kort till tvätten (tycker det är såå drygt att man inte kan ta nytt varje dag från hyllorna i omklädningsrummet som i Ljungby!! LYX!! nu måste man gå å hämta från tvättförådet med kort och då får man endast ta tre ombyten å för mig som är så morgontrött är inte det den bästa kombinationen när man kommer på morgonen å kommer på att man inte har några rena kläder haha) va även å hämtade nyckelkort till omklädningsrum på skolan. Morgonar ska hädan efter bli min vän!! tror jag iaf=)
Imorgon har jag genomgång och uppfräschning av S-HLR som vi hade inför T3 oxå.. kan va bra att gå igenom den igen.. så ikväll har jag suttit å läst igenom häftet som vi fick låna hem å imorgon blir det att öva med docka och defibrilator.. (låtsas apparat)
ha en härligt godnatssömn för det ska jag ha=)
Tyckte denna bilden var klockren eftersom en av våra lärare på skolan heter jörgen med hihi.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)