Dåligt

Hej hej
Det går inte så bra det här med bloggandet för min del just nu..
Det är så mycket med flytt å fix med lägenhet nytt jobb å en massa å lära, student, midsommar å en massa annat..
Men när jag kommit iordning lite mer så kommer jag antagligen tillbaka mer här oxå.. Mycket beror även på att vi inte har fått något internet (eller tv heller för den delen..) inkopplat ännu.. vi beställde det runt den 4/6 nån gång å det skulle skickas hem med post sen skulle nån koppla på det åt oss.. vi fick hem sakerna men när viktor pratatde med dem när de inte hade kommit på nån vecka så visade det sig att de inte hade möjlighet eller va det va att koppa in det förrän runt den 30/6.. så jag hoppas att vi snart har lite internet iaf.. det börjar bli jobbigt nu,. TUR att man har en iphone i detta läget haha:)

Ha det bra nu ska jag kolla ett avsnitt so you think you can dance.. :)

Puss å kram


Kommentarer
Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-22 @ 13:04:01
URL: http://forum.modekampanj.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)