op-vecka

Hej hej..
idag var första dagen på vår operationsvecka som avslutar praktikperioden, jag var med å kollade på anestesin under operationerna och kollade även vad ssk och läkare pysslade med.. det var ett byte av knä, byte av höft och steloperation av en stortå.. det var väldigt intressant må jag säga, får se vad det blir imorgon..!!
Ikväll är det dirty dancing :D min älsklingsfilm... fast får se om jag orkar hålla mig uppe hela filmen.. ska ju åka med bussen vid 05.45 imorgon mot karlshamn.. :S tidigt..
Puss å kram på er..
ungefär såhär såg det ut..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)