sjukstuga

Hej hej..
Idag skule jag varit på praktiken mellan 13.30-21.30 å tagit hand om sjuka människor men istället fick jag stanna hemma å ta hand om sjuka mig själv.. igår när jag åkte hem till karlskrona började jag må dåligare å dåligare,. illamående, huvudvärk och magknip,. när jag hoppade av bussen i karlskrona fick jag en riktig frossa jag frös nått hemskt mkt.. när jag hade tagit mig upp för mariebergs backe flåsade jag nog och kippade efter andan i en halvtimme tror jag.. så jag gick å la mig,. när jag vaknade upp nån timme senare hade jag världens feber frossa värme skiftningar å mådde skit.. så jag la mig i soffan å låg där hela kvällen.. Hostade dessutom så att jag trodde bröstkorgen skulle hoppa ur mig..
inatt va det sjukt jobbigt med andningen iomed att min astma kommer när jag får hosta..
idag mår jag något bättre men har fortfarande lite feber å hosta så jag bestämde att det inte va så bra att gå till sjuka människor å smitta ner dom extra mkt...
Idag har jag istället legat på soffan å kollat på film.. kollade nyss på Merlin å ska nu se den nya pirates filmen.. blir nog inte mkt mer än så idag tror jag.. hoppas på en bättre dag imorgon..!
Puss å kram på er alla..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)