Äntligen!!

Hej hej..
ÄNTLIGEN!! är c-uppsatsen inlämnad! nu dröjer det 1 veckan sen är det opponering och då kommer dommen från examinatorn om han totalsågar den eller tycker att den är bra,. jag hoppas på alternativ nummer 2..
Imorgon är det omtenta av den nationella tentan!! Jag SKA klara den! Blev så grymt irriterad när jag fick tillbaka den förra för jag var ju bara 1,5 poäng från godkänt å enligt min tolkning av rättningsmallen hon visade på tentagenomgången så var jag godkänd och hade till och med poäng över gränsen.. men det tyckte inte dom två som rättat.. å det var fler än jag som kände så att de hade tolkat mallen helt fel eller våra svar helt fel... men men jag får helt enkelt sätta nästa tenta!! det är så svårt bara å veta vad man ska plugga på.. det kan ju komma allt möjligt!!
jag hoppas på en bra tenta med frågor där man kan ge raka svar som inte går att tolka.. 
Så idag blir det plugg hela dagen lång.. men imorgon är jag LEDIG!! :) Första riktiga lediga dagen på mer än 10 veckor! :) fast iofs har jag ju opponering att göra såfort dom lägger upp vilken man ska opponera på men tills dess är jag ledig=)

Ha en härlig dag alla
Puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)