Examensklänning

Hej hej..
Fick lite panik igår när hela min metoddiskussion gick upp i rök.. suck asså.. men nu har jag lärt mig att man aldrig kan enbart öppna ett dokument från en mail å sen skriva å trycka på spara för då sparas det inte.. man måste antingen trycka spara när man trycker upp det första gången från mailen eller spara som sen när man skrivit färdigt.. så idag har jag alltså suttit å skrivit om hela min metoddiskussion på 4 sidor.. så segt,. men nu är det färdigt iaf.. Så nu är det bara resultatdiskussionen och slutsatsen kvar innan inlämningen.. :S skönt..

Jag skickade för övrigt tillbaka klänningen med guld över bysten som jag tänkt ha på examen för nelly fick in den som jag egentligen ville ha som försvann ur varukorgen när jag skulle beställa, så jag bytte eftersom den med guld på va lite lite stor å inte så fin som jag trodde den skulle vara..
Men den som jag nu fått hem tycker jag är super duper fin.. lite lite tajt till skillnad från den andra men det går bra ändå=) fast blir lite student över allt. men jag har kollat runt å hittar inga andra roliga i färg eller mönster plus att jag trivs som bäst i vitt.. tänkte att jag kanske kan köpa ett par färgade skor å väska å ha till istället.. får se..

Såhär såg den ut på.. (bry er inte om mina konstiga miner)

 


Puss å Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)