flytt, plugg, mys

Hej hej..
Idag har jag varit på handledarträff å ingrid min handledare tyckte att det såg bra ut å att jag hade kommit långt så det känns skönt,. nu håller jag på att skriva resultatdiskussionen och har kommit igång någorlunda iaf.. Jag ska skriva lite till å sen kommer Viktor hit=) vi ska packa iordning lite till å städa å greja för imorgon kommer hans mamma å hämtar lite lådor och hämtar viktor.. dom åker till ljungby på lördag med det första flyttlasset!!
Nästa helg flyttar Miller hem till ljungby å helgen efter det så går det stora flyttlasset till den nya lägenheten!
Jag flyttar hem den 1 juni när examensdagen är å då är det dax å börja pula å plocka upp i den nya lägenheten!
Ikväll tar jag lite paus från uppsatsen för då ska jag gosa med viktor.. :)
Ha en härlig dag puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)